Karrajua.org

Hau aspaldian joan zen etxe handiago batera, hona hain zuzen: karrajua.org

Karrajua - Euskaltegien mundutik

Atoan - Karrajua labur

Karrajua - erantzunak

Trokatik (blog pertsonala)

2005/10/23

Korrika 14 eta euskaldun barriok


Eztabaida interesgarrien bilduma egiten nabil. Aurrekoaren eta Korrikaren haritik beste hau sortu zen Sustatun. Patxi Lurrak, Mahatserriko Berbalagunan hura ere laguntzaile dabil, euskaldun berria-euskaldunzaharra dikotomiaz egindako gogoeta polita, eta ondorengo eztabaida ere mamitsua.
Nik neuk oraintxe momentuan bereizketa horrela ikusten dut: euskaldun zaharrak (zaharrok), eta euskaldun gazteak. Eta zorionez azken hauek gero eta gehiago dira, eta guk (zaharrok) baino burukomin gutxiagorekin etorri ohi dira (nire ustez gutxiegi batzuetan, baina horiek zahar-ajeak direla barruntatzen dut).

1 comment:

Bontxi said...

Eskerrik asko gazte! Lehenengo bisita izan zara. Zure bloga ere ikusi dut. Gustora egiten duzula ikusten da.